Minpunten
1. Handleiding is niet echt heel duidelijk, zeker niet op het punt van het opladen. Wat is het beste? Wat is de betekenis van de ledjes op de oplader? Bovendien zijn de km's in de NL handleiding (bij inrijden/servicebeurten) gewoon overgenomen van de mijlen in de orginele handleiding, dat geeft geen betrouwbaar beeld.
2. De rechter claxon knop heeft ook bij de 2500w variant een Booster-icoontje.
3. De oplader is best fors en het snoer kort. Fors is een nadeel want als je wat verder weg gaat, is het aan te raden de oplader mee te nemen.
4. Je kan niet opladen met gesloten zadelbak. Dat is buitenshuis lastig. Een kleine U-vormige uitsparing in de bak zou al een uitkomst zijn. Dit wil ik direct na verlopen garantietermijn verhelpen.
5. Het geluid van de richtingaanwijzer is niet te horen tijdens het rijden (ondanks het feit dat het rijden op het piepen van de remmen en kraken van de vering na verder stil is). Ook dit wil ik direct na verlopen garantietermijn verhelpen.
6. Niet specifiek voor deze c20, maar ik mis een tijdklokje. Die ga ik zsm toevoegen.
7. Hij is net iets te klein voor mij, ik ben 1,95m.
8. Afwerking is op punten wat slordig. Zo zit het Novox-embleem op het dashboard scheef en is verzekeringsplaat-lijst ietwat scheef en uit het midden vastgeschroefd. Dit ga ik tzt mooier maken.
9. Omslachtige methoden om de lampjes te vervangen, veelal moet het hele dashboard er eerst af.
10. Het handschoenenvakje is erg klein, een opbergvak over de hele breedte geeft veel meer gebruiksgemak.
Pluspunten
1. Een handleiding in het Nederlands. De orginele handleiding is in ludiek Engrish.
2. Service en nazorg van de leverancier is snel en goed.
3. De scooter is krachtig en snel.
4. Opladen gaat snel
5. De middenbok is erg mooi gemaakt en werkt licht. De scooter staat zeer stabiel!
6. De oplaadstekker/contact is een goede verbetering want robuust.
7. Bergruimte onder het zadel is nog verrassend groot.
8. Actieradius is zo'n 60km, en voor onze meeste ritten voldoende.
9. Een remlicht. Niet vanzelfsprekend op scooters, maar wel zo veilig. Sowieso is het dim- en grootlicht prima.
10. Mooi ontwerp. Het is gewoon een mooie scooter om te zien.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de lijstjes van andere gebruikers.